Sunday, May 27, 2007

New Start!!




مضى شريف يتصقح قائمه ال
Missed calls
رانيا2
وهنا ابتسم
وردد داخله
اايوة كده..وحشتينى اوى..
اما اكلمها ..
Dailling Rania
تررررررررررررر...ن ترررررررررررر..ن
الو
الو ازيك يا رانيا
ازيك ياشريف عامل ايه وحشنى..
وانت اكتر يا حبي
ها ايه الاخبار عندك
الحمد لله بستعد اهوه ..الست بتاعه الحنه جت والبنات ابتدت تيجى..
طب كويس..ماينفعش انا كمان اجى..؟؟
انت...لأااااااااااااااااااااا
لا؟؟كده ؟؟ماشى..انا زعلان..
هتيجى تعمل ايه فى وسط البنات..
بنات ؟....بنات مين..انا ساعتها مش هبقى شايف غيرك..
احم...طب ياالا اتكل على الله ..عمالين ينادونى...
طب خلاص خلاص ماتزوقيش..
بقولك صحيح..خلصى الليله دى بدرى بقى..
ونامى كويس عشان بكره ماتبقيش تعبانه..

بكرة...ليه اشمعنى...؟؟
اه انت ناسيه ولا ايه ..حضرتك احنا فرحنا بكرة..
يووووووووه يا راجل مش كنت تقول من بدرى..
والله؟؟
هههههههههه
لا بجد.. اقفل بقى ..اصحابى عمالين يندونى..
طيب هقفل اهوه..
بس
استنى
ايه تااااااااااااانى..
عايز اقولك على حاجه
نعم
بجد انا فرحان اوى..ربنا انعم عليا بيك..بجد انا فرحاااااااااااااااان..فرحاااااااااااااااااااااان

واناكمان بجد فرحانه اوى.. واديك انت قولت اهوه..
انا نعمه ربنا انعم عليك بيها..
اوعى تيجى بقى كمان سنه ولا اتنين تقولى زهقت..


لا طبعا وانا اقدر..يتقطع لسانى ساعتها..

طب ياالا بقى اقفل بقى....
حاضر
سلام يا حبي..
مع السلامه
اغلق شريف الموبيل واخذ يفكر فى غده..بل فى حياته القادمه كلها..وظل يفكر ويفكر.. ويحلم..
حتى اشرق صباح اليوم التالى..
يوم الفرحه
:)

......................................................................
لما لقيت الناس مكتئبه..ماهنش عليا اكتئابكوو
وكتبت البوست الجديد بسرعه..


عشان ماحدش يكتئب..
:)

ربنا يجعل ايامكو كلها افراح
:))))))))))))

10 comments:

Dr.SEA said...

اخبار الجراحة معاكى ايه يا دكتورتنا ؟ ان شاء الله نطمن عليكى يوم الأربع و تكونى عملتى كويس :) البوست ظريف جداً و أسلوب الحوار بين شريف و رانيا حلو قوى عجبنى بجد دمهم خفيف :) عقبالنا كده :)
Thanks for the asking about me, my blog is already there but I published nothing till now but I'll soooon in shaa' allah to c ur comments :)
ربنا يوفقك و يكرمك

تخاريف خاصه! said...

ربنا يكرمك يا
dr.sea

we are waiting!!
:)

دعواتكم بقى من هنا لحد يوم الاربع..
:)

Eric Matt said...


انت هنا يا دوك؟ سبقتني يا سيدي

المهم يا دكتورة تخاريف

انا فعلا عجبني البوست قوي بس انا حقول كلام كبيييييييير وكتييييييييير لو مكانه ان شاء الله قريب يا رب

:P

لا تعليق اكتر من كده

:))
:))
:))
:))
:))

تحياتي لك من ماناساس البلد

•«ρяoιd»•™ said...

طب الفرح فين بقي

و رانيا و شريف دول جايبن تورته ولا ايه النظام

هههههههههههههههههههههههههههه

لاء بجد عثل عثل عثل

تحياتي

emos said...

aywa keda
aywa kedaaaaaaaaaaa

ya sater

7aga tefra7
2ew3edny ya rab

Noony said...

يا سيدييييييييييي
بوست من دماغ متكلفة

بس بجد جميييييييييييل موووووووووووووووت
يار ب يتحقق في الحقيقة لكل البنات ويلاقوا حد يقدرهم كدة

تسلم إيديكي يا قمر
بجد البوست عجبني مووووووت
:)
نوني

Dr.SEA said...

اخبار الإمتحان ايه ؟ عملتى كويس والحالات كانت سهلة ؟؟ ربنا يكرمك ان شاء الله :) يلا مستنى كومنتاتك عندى بقى

تخاريف خاصه! said...

•«ρяoιd»•™
مممممممممم
شامه انا ريحه تريقه...!!!
ماشي ماشي...
عقابا ليك حضرتك مش معزوم ع الفرح..
:P


EMOS
شفتى بقى..:)
اى خدعه

تخاريف خاصه! said...

NOONY

الحمد لله انها عجبتك..
:)
ويارب ان شاء الله تحققى كل اللى نفسك فيه يا نونى يا قمرة انت...:)

Dr.Sea
الحمد لله يا دكتور الامتحان كان كويس..
والف مبروك على المونه..ومستنين الجديد دايما..

Tamer Nabil Moussa said...

يوست جميل

ربنا يوفقك

تحياتى