Saturday, May 26, 2007

Missed life!!


مضى شريف يتصفح قائمه المكالمات التى لم يرد عليها..
"missed calls"
نهى..الساعه 5:20
ييييييه ...نهى..طيب..هبقثى اكلمها اشوفها عايزة ايه دى..

لمياء الساعه 5:50
لمياء...طنش طنش..احنا مش ناقصين نكد..

حنان الساعه 6:05
حنان ..يا بنتى انا مش لسه مقابلك الصبح..عايزة ايه بقى؟؟؟
افففففففففففففف

رانيا (2)الساعه 7:00
وهنا خفق قلبه بشده..ايه ده رانيا ..معقول ...
ياااااااااااااااااه
دى بقالها سنتين واكتر كمان
يجى سنتين ونص كده مابتتكلمش..
ولا حتى بترن..
من اخر مره اتقابلنا كلنا فيها.......
ياااااااااااااه انا فاكر كويس..
كنا كلنا متجمعين فى خطوبه واحد زميلنا..
فاكر كويس انا لما حاولت تلمحلى كده..

ان فى عريس متقدملها..وكده..

وانا ساعتها عملت نفسي مش واخد بالى ..
وقلت يا واد طنش خالص...

انا ساعتها ماكنتش متأكد من مشاعرى ناحيتها.
..
ا...
وهى كان باين من كل تصرفاتها انها بتحبنى..

ا ه كنت مشدود لها بس يعنى كان لسه بدرى..
كنا لسه متخرجين..
وانا كنت حاسس بقى
انى يا ارض اتهدى ماعليكى قدى..
واللى تتجوزنى دى لازم ولازم..
وانا لازم اجرب واشوف واعيش ...
لحد ما الاقى اللى تعجبنى وتدخل مزاجى اوى
..
ممممممم
مش عارف..
من ساعتها بقى وهى لا بتتكلم ولا حتى بترن..
وانا كمان نفضتلها..

يااااه معقول يجى سنتين عدووووا كده...
لا سنتين ايه ..تلاته يا عم...
بس مانكرش انها كانت بتيجى على بالى..كتير..
وكنت بفتكر الحنيه اللى كنت بشوفها فى عنيها
..
ياااااااه .
.ماشفتهاش فى حد بعدها...
كتير بحس انها بتوحشنى.. زى ماهى وحشانى دلوقت كده وعايز اكلمها
...
طب ايه...
ممممممم
ماتكلمها يعنى فيها ايه..؟؟
شوفها عايزة ايه...مش يمكن...
ماشي .. هنشوف...
dialling Rania....
تررررررررررررررررر..ن...ترررررررررر..ن
الو..
الو ايوة..رانيا...
ايوة انا ..مين...شريف...!!!ازيك يا شريف عامل ايه؟؟
كويس انك لسه فاكرة صووتى..
لا ما هى النمرة لسه متسجله عندى..ازيك انت عامل ايه؟؟
انا الحمد لله كويس..انت ايه اخبارك
انا الحمد كويسه..
اصلى لقيتك رنتى عليا مرتين وانا كنت نايم ..
ايه ده ...؟؟امتى؟؟
من شويه كده...
اااااااااااااااااااه معلش اصل مودى كان ماسك الموبيل بيلعب فيه...
مودى مودى مين؟؟
مودى ابنى..ايه ده انت ماتعرفش..انا عندى مودى سنه ونص..
انت عارف بقى عيال اليومين دول..ما بيلعبش الا بالموبيل..
كومبيوتر ..
يفضل ينخرب فيه..
مش زينا زمان..
هههههههه

ماشاء الله ربنا يخلي..
وانت ايه اخبارك ...عندك ايه دلوقت؟؟
انا ..انا ااااا لسه متجوزتش..
معقول ليه كده يابنى..شد حيلك بقى.. ربنا يكرمك ان شاء الله
اوك
مبسوطه اوى يا شريف انى سمعت صوتك..

وانا اكتر والله يارانيا...
اوك مش عايز حاجه؟؟
لا ابدا ربنا يكرمك..
طب سلاموو عليكوو
وعليكم السلام

اغلق شريف الموبيل..واخذ يفكر فى مامضى من عمره..
وهو لاهيا عابثا..
لم يذق طعم الاستقرار مرة..
تلفت حوله..
فلم يجد نفسه الا وحيدا فى ظلام تلك الغرفه الدامس..
شئ واحد يبدو مضيئا هناك..
انه الموبيل مره اخرى..
فاغلقه...
ومضى الى فراشه..ليبدأ محاولته اليوميه..كى ينام
...........

7 comments:

تخاريف خاصه! said...

ابعث اليكم بهذه التخريفه..من تحت اكوام الجراااحه...
دعواتكوو بقى...وانتظروا التخريف الاصلى لما اخلص امتحان

:)

Tamer Nabil Moussa said...

عارفة الاستقرار جميل

بس عشان يبقى استقرار لازم الاختيار من البداية يكون صح

عشان الانسان يعيش طول حياتة سعيد

تحياتى

Noony said...

تخريفة متينة من دكتورة التخاريف

تشيخي لحالة شريف انه شخصية بندولية مهترئة

هو محتاج عملية من عملياتي وهو يبقى تمام
أشيل راسه وأحط مكانها رجل كنبة مكسورة
ويفوت عليا التلات الجاي عشان الأشعة

:)
تسلم إيديك يا جمييييييييييييييييل
نوني

Eric Matt said...


ربنا يكرمك ويعينك و يوفقك و يهديكي وينصرك على الجراحة دي يا رب وعلى كل شيء صعب عليكي يا رب

دي واحدة

التانية

أنا بجد والله خايف يكون ده حالي :(

مش عشان انا لاهي وعابث لا سمح الله بس عشان بعييييييد

:(

تحياتي لك من ماناساس البلد

emos said...

ya lawhy 3ala el 2e7bat

ana galy 2ekte2ab

tab balaha ranya mafesh soso nadia 2ay 7aga hatsebo el walad keda fel zalam?

narfeztonyyyyyyyyy

تخاريف خاصه! said...

تامر نبيل

كلام حضرتك صح فعلا
ربنا يسعدنا كلنا يارب


نونى الجميله
رجل كنبه مكسوره يا مفتريه
:D
بس برافو عليك ..
:D
ولا اجدعها دكتور جراحه عندنا..
:)
تسلميلى انت..

تخاريف خاصه! said...

جروووووووم

اولا ربنا يكرمك يا اخى..

ثانيا..اوعى يكون البتاع ده هو اللى سد نفسك عن الكتابه هناك.؟؟؟؟

شكله كده...
يابنى دى تخريفات..تخريف يعنى..
حد برضه يصدق الكلام ده...
:)
وبعدين حالك ازاى يعنى..
كله مقدر وكتوب..ونصيبك هتأخده هتخده..
امرك كله بين يدى الله خير..

:)

EMOS
النرفووووزه

:)
لا ماتكتئبيش يا قمرة..مش هنسيبه لوحده كده فى الظلام..
:)